סיימתי שיעור מדעים עם תלמידי כיתה ט' אחד הדברים שאני דוגלת ומאמינה זה הפעלנות של תלמידים ואני מקפידה בכל שיעור לאפשר להם לצאת לפעילות בחדר המחשבים שהיא מבוססת על כמה עקרונות : 1. עבודה בקבוצה חובה ! 2. משימה מקוונת שדורשת שימוש בכלים טכנולוגיים 3. משימה שדורשת מהתלמידים לחקור , לגלות ידע חדש בעצמו 4. דגש של לומד עצמאי והתמודדות עם חוסר וודאות לומר שאני מצליחה לא !!! אני אני מאמינה שבשיעורים מתחילת השנה אנו בדרך אל השגת המטרה הילדים מאוד אוהבים לעבוד ביחד , אוהבים לפעול יודעים שיש ערך למשימה כי היא חלק מהערכה שאלי אליהם , אוהבים לעובד בדרייב עם משימות מקוונות אבל .... קשה להם מאוד להבין איך לעשות שימוש בבינה מלאכותית לצורך מענה על השאלות אני כל הזמן סקרנית לראות מי מהם יעשה שימוש בAI לפתור את המשימות ועד כה אפס תלמידים !! כלומר האם אנו חיים בסרט טוב שהם מנצלים את הפלטפורמות מבוססת בינה מלאכותית בכדי לשלוח לנו עבודות מוכנות או שרק נדמה לנו שהם מסוגלים ואין להלם מושג בכיתה ט' איך עושים את זה ... אשמח לשמוע את דעתכם .ן
top of page
בינה בכיתה- גישה יזמית לשילוב בינה מלאכותית בחינוך
ציבורי·114 חברים
bottom of page
עברו כמה שנים טובות מאז ליידי דייויס ואני שמחה לראות אותך בעשייה מתמדת, מלאה במוטיבציה לשנות ולהוביל מהלכים של חדשנות